Follow my blog with Bloglovin

niedziela, 12 stycznia 2014

Barwne cupcake'i - odsłona druga



  Od pewnego czasu babeczki nie dają mi spokoju... Ciągle doszukuję się w swojej wyobraźni nowych wizji może nawet nie co do ich smaku czy składu, a co do ich wyglądu zewnętrznego. Wynika to chyba z faktu, że dla osób, które odnajdują radość w zdobieniu, cupcake'i dają olbrzymie pole popisu i pozwalają na stworzenie kilkunastu różnych "stylizacji" za jednym razem.

  Parę dni temu naszła mnie chęć stworzenia, zupełnie nowych (pod względem wyglądu) i przynajmniej dla mnie unikalnych babeczek, które zwyciężyły z innymi słodkościami. Korzystając z przepisu, który podałam już we wcześniejszym poście, tj. barwne cupcake'i wzięłam się za pracę. Wykorzystałam ponownie recepturę na same babeczki jak i masę (lukier maślany). Jedyną modyfikacją było dodanie kandyzowanej skórki pomarańczowej do ciasta. Do lukru maślanego dodałam oczywiście kilka kropelek barwnika spożywczego w odcieniu różowym, a serduszka na wierzchu wykonałam z masy cukrowej z dodatkiem barwnika zielonego, dzięki czemu uzyskałam kolor lekko miętowy. Nie mogło zabraknąć również moich ukochanych cukrowych białych perełek, jako elementu wykończeniowego.
  A o to efekt mojej twórczości:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz